حاشیه بازی پرسپولیس و الغرافه
آبی دلان
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:16 :: نويسنده : حامد
 

تاملی بر صبوری از دست رفته هواداران سرخ پوش

تهران - دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر سه شنبه شب درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یك بر یك به پایان رسید این درحالی بود كه هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بدون دلیل به 'فرهاد مجیدی' بازیكن ایرانی تیم الغرافه فحاشی كردند.

1391/02/03 - 00:04

به گزارش ایرنا، اگر كمی منصف باشیم از اتفاقاتی كه درورزشگاه آزادی رخ داد باید دل هایمان بلرزد، متاسفانه هواداران پرشور پرسپولیس شب گذشته صبوری نكرده و در یك اقدام دور از انتظار به یك ایرانی كه درتیم خارجی رقیب بازی می كرد اهانت فراوانی كردند كه به هیچ وجه شایسته و قابل دفاع نیست.

چنانچه منصف باشیم می پذیریم مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در بازی شب گذشته تنها به وظایف حرفه ای فوتبالی اش عمل می كرد او در خط حمله تیمش قرارداشت و وظیفه گلزنی داشت و بایستی برای این امر تلاش می كرد.

صرف نظر از اینكه سرنگونی مجیدی در محوطه جریمه پرسپولیس خطا بوده یا نه،دلیل نمی شود هواداران پرسپولیس درخصوص این موضوع عكس العمل نشان دهند و به بدترین وجه ممكن مدام به وی توهین كنند چرا كه این موضوع به مذاق آنان خوش نیامده و گویا انتظار دیگری داشتند.

اینكه پرسپولیسی ها تیم محبوب خود را موردتشویق كنند به هیچ وجه بد نیست بلكه قابل دفاع هم است اما اهانت به بازیكنان حریف، آنهم یك ایرانی كه در یك تیم خارجی عضویت دارد به هیچ وجه پسندیده نیست.

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر یك بازی آسیایی بود كه با توجه به حضور بیش از 90 هزار هوادار اهمیت بین المللی پیدا كرد از این رو شایسته نبود ما بازیكن تیم رقیب آن هم یك ایرانی هم وطن كه تنها به دلیل انجام وظایف حرفه ای اش عمل می كند اهانت كنیم.



نظرات شما عزیزان:

دختري در باد
ساعت12:32---5 ارديبهشت 1391
سلام گلم لينكت كردم .منو هم به اسم دختري در باد بلينك ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • فریب خورده
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی دلان و آدرس abidelaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 42062
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1